sunnuntai 17. marraskuuta 2013

After 4 months!!

Ohhoh, tässä on mennyt melkein 4 kuukautta ilman että olen päivittänyt tänne mitään! Syy siihen on yksinkertainen, blogger ei enään toiminut meillä kotona Turkissa, tai toimi mut en pystyny lisäämään kuvia. Joten tuntui turhalta tulla vaa höpisemään tänne.

Nyt olen tosiaan palannut takaisin Suomeen 7 kuukauden Turkissa oleskelun jälkeen. Ja kyllä ottaa päähän :D Sain talvikohteekseni Egyptin, mut sehän sulki joten olen Suomessa koko tämän talven. Ensi kesän suunnitelmista ei vielä ole sen kummempaa tietoa.

7 Kuukautta meni lopulta niin nopeasti. Vieläkin muistan fiilikset kun ekana yönä saavuin meijän kämppään ja istuin monta tuntia odottamassa tulevia kämppiksiäni. Kirjoitin myös läppärilleni pitkät jaarittelut kui pelottaa ja hieman ehkä ahdistaakin. Olin varma että olen väärässä paikassa ja että lähteminen olisi fiksu ratkaisu. Olen kuitenkin enemmän kuin onnellinen että jäin ja olin loppuun asti, vaikkei aina niin helppoa ollutkaan.

Täällä Suomessa mulla on enemmän aikaa ja parempi konekkin, joten päätin laittaa kuvia ja tarinoita tänne näin jälkikäteen (parempi myöhään kuin ei milloinkaan!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti