perjantai 10. tammikuuta 2014

Some highlight of my 2013!

Ollaan eletty 10 päivää tätä vuotta ja päätin että parempi myöhää kuin ei milloinkaan, joten tein lyhyen katsauksen menneeseen vuoteen. Osa kuvista on kadonnu mun koneelta, joten tässä nyt niitä mitä pysyin löytää
 
Käytiin luokkaretkellä kanarialla helmikuun alussa katsomassa oppaiden työskentelyy kohteessa ja tutustumassa toimistoihin ja asuntoloihin.
 
Tosin ite vietin suurimman osan tosta Kanarian reissusta sairaalassa. yksin. Myöhemmin sain mennä hotellille lepäilemään omaan sänkyyn ja kuulemaan kaikkii juorui mitä muut oli päivän aikana kuullu :) Ja kyl musta pidettiin hyvää huolta. Iso sydän kaikille!
 
Ja niin sitten helmikuun lopussa tämä ryhmä rämä valmistui ulkomaan matkaoppaaksi. Kaikki sai työpaikan haluamastaan firmasta ja osa lähti ihan muutama päivä koulun lopusta sulkemaan talvikohteita.
 
Ennen töiden alkua ehdin piipahtaa Istanbulissa lomalla tapaamassa kavereita. Tosin olin taas tollakin reissulla enemmän tai vähemmän kipee.
 
Ihastelin suomen talvee ja nautiskelin ajatuksella ettei hankia tarttisi nähdä pariin vuoteen, noh toisin kävi.
 
Ja niin mä sitten muutin Turkkiin. Hahhaa huomaa ettei oo tullu paljoo nukuttuu edellisenä yönä ku silmät ihan punaset. Muistan vielkin ton hetken ihan selkeesti. Muistan kans sen tunteen ku kävelin turvatarkastuksen läpi ja vilkutin heipat vanhemmille. Tais siinä tippakin tulla linssiin.
 
Turkissa otin hiustenpidennykset ku olevinaan halvalla sain. Ihanathan noi oli mut mun työssä erittäin epäkäytännölliset sillä ne meni huonoon kuntoo siit kaikest uimisesta. Lopulta toi tekotukka katkas mun oman tukan :(
Hyppäsin Benjin!
 
 Vietin lomaa Alanyassa viikon verran perheeni kanssa.
 
Otin uuden tatuoinnin juuri ennen kun tulin Suomeen lomalle. Siinä lukee "Seni seviyorum"
 
 Lomalle Suomeen! hui ku oli kylmää :/ 
 
 Kun palasin lomilta takas Turkkiin, iski pieni ikävä kotiin tai muuten vaan väsymys ja olinkin sitten väsy monta päivää. Onneks se meni reilussa viikossa ohi.
 
 Kävin pikavisiitilla Suomessa mun siskon häissä.
 
 Tässä on mun siskon ja hänen miehen "sormukset"
 
 Ja kuten sanoin jo aijemmin, tekotukka pätkäs mun oman tukan ja siitä tuli tosi lyhyt. Kampaaja täs laittanu mun tukan, mut ite en osaa sille mitää tehä. Ikävä mun pitkää lettii!
 
Nyt ollaan Suomessa!
 
Ja niin se vuosi sitten vaihtui ja sain tässä muutama päivä sitten sähköpostii mun pomolta. Huh että jännittää ja stressaa. Nimittäin on aika hakea kohdetta kesä sesongille. Oon ollu ihan huuli pyöreenä mihin haen ja mitä tekemään. Aattelin vieläpä saada sen hakemuksen lähtemään huomenna :) 
 
 
 

1 kommentti:

  1. Ihana blogi sulla! :) Opiskelen ite matkailua, ja tarttisin oppariin kokemuksia matkaoppaan hommista. Olisko sua pystyny spostin välityksellä haastattelemaan siihen, kun kuitenkin olet kyseistä työtä tehnyt? :)

    VastaaPoista