keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Kaiken karvaiset kaverit?

Kun lähtee maailmalle töihin oppaaksi, törmää moniin uusiin ihmisiin, vieläpä erimaista ja erilaisista taustoista. Jotkut jää moikkaus tasolle, mutta joistain ihmisistä kasvaa ympärille "opasperhe". Itse kuuluin tiiviiseen "perheeseen" koska tiimini työskenteli niin tiiviisti yhdessä. Pitkän yhdessä vietetyn työpäivän jälkeen käveltiin yhdessä yhteiseen kotiin. Voiko sitä enään enemmän yhdessä olla? Loppu aikoina oli ihan normaalia että kun oli suihkussa niin joku tuli samaa aikaa käyttämään vessaa. Myös alasti kulkeminen kotona alkoi olemaan enemmän tapa kuin poikkeus. Tässä vaiheessa on varmaan myös hyvä kertoa että asuttiin tytöt ja pojat kaikki samassa kämpässä.

Ja koska postaus on aina tylsä ilman havainnollistavia kuvia, tässä teille muutama kuva mun "perheestä":

Tässä on Maria, eli mun housewife tuttavallisemmin. Hänen kanssaan jaettiin vierekkäiset huoneet ja hän oli myös aina se joka patisti mua siivoamaan mun oman huoneen, tiskaamaan tiskit ja tulemaan kotiin ajoissa iltariennoista. Luultavasti Mariaa mulla tulee eniten ikävä mun tiimistä.
 


Ihanainen Sallamaari. Kävimmen Salmarin kaa yhdessä opaskoulun ja päädyimme molemmat Alanyaan töihin. Olin todella onnellinen että sain jonkun entuudestaan tutun mun kaa samaan kohteeseen. Salmarin kaa vietin suurimman osan mun vapaapäivistä ja yhdessä aina baariinkin suunnattiin. Toivottavasti tätä neitii viel ehtii myöhemmin näkee :) 

Meidän tiimin tanskalais vahvistus Ane (sanotaan: äineh)! Mulla kesti varmaan reilu kuukausi ennen kuin opin ääntämään hänen nimensä, enkä vieläkään ole varma meneeköhän se oikein joten parempi oli turvautua lempinimeen ane banene.

 Kuvaan on nyt myös päässyt yksi meidän tiimin service oppaista, Madde. Tosi kiva tyttö ja ihan huippu opas :) mukana myös Maria ja Ane. Kuvassa siis ei olla vapaa-ajan vietossa vaan töissä, huh aika rankka duuni vai mitä?
 Anni ei virallisesti kuulu opasperheeseen mutta on kyllä sitäkin rakkaampi. Tavattiin netin kautta ja todettiin että ollaan molemmat Alanyassa töissä ja päätettiin lähtee kahville yhdessä. Anni on töissä nahkaliikkeessä. Toivottavasti nähään Turkissa taas ens kesänä. ANNI-SHOW!
 
Tän kanssa ei jäätykkään ihan kaveri asteelle vaan hän on mulle jotain tärkeämpää. Mutta hänestä lisää joskus myöhemmissä postauksissa ;)
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti